promo

Scrisoare cu Stiri

       Site gazduit de MXHOST

Logo-ul MXHOST

Gazduire site si inregistrare domenii

imageCand vine vorba de marketing in afaceri, incercam sa raspundem intrebarii:
-Cum putem pastra clientii pe termen lung, sa atragem noi clienti, sa fim inaintea concurentei si sa mentinem inca afacerea pe profit?
Marketing-ul implica identificarea necesitatilor si dorintelor potentialilor consumatori, determinand care parti din piata de afaceri pot fi mai bine deservite (piete tinta), proiectand produsele si serviciile ce pot veni in intampinarea nevoilor si dorintelor acestor piete tinta, proiectand deasemenea programe care sa deserveasca aceste piete. Acest lucru reprezinta o gama larga de servicii!

De-a lungul timpu-lui au fost numeroase definitii menite sa descrie termenul de "Marketing" , insa majoritatea se concentreaza pe doua lucruri:

    * satisfacerea nevoilor consumatorilor si
    * profitabilitatea

Planul de marketing este o parte integranta a planului de afaceri, acesta are un rol esential in evolutia firmei. Pentru a fi eficient, el trebuie sa fie creat in corespondenta cu planificarea si gestionarea generala a bugetului.
Scopul unui plan de marketing este de a stabili directia in care o va lua afacerea in ceea ce priveste promovarea acesteia, atragerea clientilor, gasirea si explatarea de noi oportunitati de a face profit.
Planul de marketing este un document care formuleaza un plan pentru vanzarea produselor si serviciilor. Poate fi folosit la:

    * pregatirea unei argumentatii pentru a lansa un nou produs sau serviciu
    * regandirea abordarii de marketing pentru produsele existente, sau
    * construirea unui intreg plan de marketing pentru un departament, compartiment sau firma.